Geplaatst: 16-11-2008 21:46
wpsmp:
hoi jan,
heb je de egr klep al gecontroleerd ?
gaan vaak kapot heb het meerdere keren meegemaakt op het werk
ben werkzaam bij een vw audi skoda seat dealer in het noorden
gr wpsmp.
hoi wpsmp
eerlijk gezegd ik heb hem losgehaalt en schoongemaakt hij stond in zijn sluitstand maar ik had geen vacuumpompje om hem te testen bij de volkswagendealer hadden ze een vermoeden dat de magneetklepblok die alle vacuum regelt kapot zou kunnen zijn maar ik heb gewoon vacuum op de slang?