Geplaatst: 05-11-2008 13:50
zit met een probleem met een astra 2.0 gsi 16v 1999
auto heeft 78000km gelopen liep goed maar verbruikte veel olie
hebben koprevisie laten doen waarbij 4 klepgeleiders zijn vervangen en alle kleppen zijn geslepen
tevens verstuivers ultrasoon gereinigd en grote beurt auto loopt goed trekt ook goed maar vrij regelmatig slaat hij slecht aan en loopt dan niet op alle 4 de cyl is maar enkele seconden zowel koed als warm
laatst nog eens compressie gemeten is oke verstuivers nog eens laten testen ook goed
auto uit laten lezen bij opel geeft storingscode 111 welke ze daar en bij importeur niet kennen en ook niet kunnen wissen wie weet raad
groeten Rob