Lid sinds: 03-11-2008
Geplaatst: 03-11-2008 17:54
wat is het verschil tussen de ford diesel 52KW en 59KW
de brandstofpomp is deVE4 van bosch moet deze nog aangepast worden
verstuivers stanadyne oranje 52kw wit 59kw