Geplaatst: 26-11-2008 21:59
Let op, er zitten 2 zekeringen.
1 voor de ruitenwissers zelf, en 1 voor de terugloop. Waarschijnlijk is de 10A defect. Deze zit ook in de zekeringenkast.
Dit zal ehm waarschijnlijk zijn.
Zijn beide zekeringen goed, dan zal het intervalrelais de boosdoener kunnen zijn. Deze zit aan de achterkant of naast de zekeringdoos.
Is het overigens ontstaan nadat de wissers vastgevroren hebben gezeten?