Geplaatst: 15-01-2009 20:38
deze auto slaat pas na 3 seconden starten aan ,en loopt dan goed.tijdens het rijden gaat storingslampje branden met de storing uitlaatgascirculatie.hebben de egrklep gereinigd en gecontroleerd met testaparatuur en opnieuw in geleerd,dit geeft geen resultaat.wie weet raad
m.v.g ron