Geplaatst: 24-06-2008 17:00
mijn auto slaat nu steeds vaker af , en dan brand het motor lampje . na het starten loopt hij weer maar is er wel veel vermogen weg en loopt hij iets hoger in zijn toeren .
computer laten resetten , toen hij weer uitgeslagen was weer uit laten lezen .
de computer gaf aan dat het de nokkenassensor was , nieuwe sensor ingezet en nu slaat hij dus gewoon weer uit .
14 juli een afspraak bij ekris maar zijn er hier al wat suggesties ??????