esp diagnoselamp gaat aan

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 96 kw autom
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-11-2009 21:46

[140760]esp diagnoselamp gaat aan na een km of vijf tot 10 ,gewoon op rechte weg constante snelheid

klant zegt dat de auto ook af en toe zelf"remt" heb ik nog niet gehad,maar dat kan volgens mij niet

misschien gaat hij in een noodloop dat even het vermogen wegvalt ,net als je tijdens rijden op de rem trapt.

Storingen uit lezen geeft

motormanagement 45F7 laadsignaal generator niet logisch

ABS 4759 CAN bericht motorstuurapparaat motorkoppel niet plausibel

transmissieregeling P1857 lastsignaal foutmelding van motorstuurapparaat

Na het wissen komen ze alle drie weer terug

Ik heb eerst even een remschakelaar vervangen ,maar dat helpt nog niet