Geplaatst: 05-11-2009 21:46
[140760]esp diagnoselamp gaat aan na een km of vijf tot 10 ,gewoon op rechte weg constante snelheid
klant zegt dat de auto ook af en toe zelf"remt" heb ik nog niet gehad,maar dat kan volgens mij niet
misschien gaat hij in een noodloop dat even het vermogen wegvalt ,net als je tijdens rijden op de rem trapt.
Storingen uit lezen geeft
motormanagement 45F7 laadsignaal generator niet logisch
ABS 4759 CAN bericht motorstuurapparaat motorkoppel niet plausibel
transmissieregeling P1857 lastsignaal foutmelding van motorstuurapparaat
Na het wissen komen ze alle drie weer terug
Ik heb eerst even een remschakelaar vervangen ,maar dat helpt nog niet