Geplaatst: 09-11-2009 9:28
[140969]Weer een apart probleem.
Klimaatregeling van de ECC is seperaat te regelen in deze auto. Alleen de rechter zijde werkt goed, linkerzijde blijft warm blazen terwijl de temp op "lo" staat.
Computer uitgelezen.....geen problemen
Enig idee?