Geplaatst: 09-11-2009 18:08
hallo,
ik heb hier een master die stilstaand stationair niet boven de 2440 toeren wil. als ik er mee rij doet ie dat wel, moeite loos. er zitten geen storingen in. koppelings en remschakelaar werken en ook als ik hun stekkers lostrek gaat ie niet boven de 2440 omw/min. dit is ivm het roetmeten wat ik op deze manier niet kan doen. weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
groeten, Tim.