Geplaatst: 10-11-2009 17:08
Goeiedag,
Soms op willekeurige tijden gaat het motorstoringslampje branden.
Na het wissen van de storingscode is het soms wel 3 weken goed..
Motor doet het verder normaal ook als het lampje brand.
Foutcode: P1137 Additieve mensel aanpassing lucht systeem te rijk.
Basis instelling van gasklep en ontsteking al gedaan zonder resultaat.
Wat zou dit kunnen zijn??
MVrgr J