Geplaatst: 10-11-2009 11:35
Beste collega's
heb een probleem met een Master. De bestelwagen heeft 65000 km gelopen en is vorige week binnengekomen omdat hij
niet meer starte.
Na een hoop test gemerkt dat de compressie van de 2 middelste cilinders bijna nihil was.
De cilinderkop eraf gehaald en gezien dat de 2 middelste zuigers aan de zijkant waren weggesmolten.
Ik zit met mijn handen in men haar om de oorzaak van dit probleem te achterhalen.
Iemand een idee?
Met vriendelijke groeten
Sven