Geplaatst: 12-11-2009 22:29
[141288]mijn collega heeft een 307 waar bij de motor keurig stat loopt alleen bij gas geven is er geen reaktie tot 1100 omw (dood) dan gaat hij er vandoor de auto is een paar keer bij dealer uitgelezen geen fout meldingen ook geen brandend motor lampje
maar wel heel vervelend visueel niets los gaspedaal schakelaar zit al op het gaspedaal
mischien voor sommige van jullie simpel graag reaktie
gr gait