Geplaatst: 18-11-2009 1:45
[141638]Bij normaal rijden gaat moter regelmatig in noodloop en brandt het moterstoringslampje tussen 80/110 km in 4e en 5e versnelling dus bij zware belasting
kontakt uit/ aan storingslampje uit.
Bij extra snel optrekken tot maximaal toerental vlot haalbaar in alle versnellingen
vag/com geeft foutcode
16618-laaddrukregeling regelgrens overschreden
P0234-006-Kortsluiting met plus -geregeld
zelf denken we aan turbo