Geplaatst: 20-11-2009 20:19
Hey allemaal,
ik zit met een vraag.
het viel mij laatst op dat als ik afrem voor bij voorbeeld een bocht, en mijn koppeling intrap, mijn verlichting dimt, ook mijn dashboard verlichting en de lampjes in de kachelknoppen dimmen mee.
als ik dan weer uit het stationaire toerental gebied kom, worden de lichten weer feller.
nu heb ik al meerdere mensen met een galant gespoken, en er zijn dus meerdere die dit hebben, maar zij verwaarlozen dit.
ik geloof ook niet dat er iets echt mis is, maar ik erger me er toch wel aan.
waar zou ik dit moeten zoeken iemand enig idee?
massa punten van accu en dynamo zijn goed, accu goed, dynamo laadstroom ook goed.
alvast bedankt