Geplaatst: 15-01-2009 21:41
Ik vind regelmatig kleine plasjes olie waar mijn auto gestaan heeft. De olie ligt aan de passagiers kant net ter hoogte van het voorwiel. Hij verbruikt geen motorolie of koelvloeistof. De olie is ook pikzwart terwijl de motorolie nog bijna blank is 2000 km. Het is een versie met stuurbekrachtiging, geen airco en heeft 163000 km gelopen. Wat ook opvalt is dat de draagarm aan de passagierszijde bij het voorwiel nat is van een olieachtig goedje. Remolie en stuurbekrachtigingsolie zijn ook op pijl. Dit is aan de bestuurders zijde niet zo. Heeft iemand wellicht een idee waar die olie vandaan kan komen?