Geplaatst: 19-05-2008 9:14
indrdaad was de paarse relais van de brandstof pomp contact 87 en 30 door verbonden en brandstof pomp kreeg spanning. daarna een andere relais geplaatst maar de brandstof pomp krijgt nog steeds geen spanning,wel als je hem door verbind.is dan nu ook mogeelijk dat het uit de storing uit de computer komt?? en zo ja is dit tetesten? of er gewoon een andere inzetten en proberen?