Geplaatst: 04-01-2008 19:43
auto is afgeslagen liep daarna alleen nog stationair bij gas geven sloeg hij af om vervolgens helemaal niet meer aan te slaan.
normaal als je de contactsleutel omdraait brandt ook het gele enginelampje en hoor je de brandstofpomp 10 seconden zoemen cq aanslaan niets meer van dat alles zekeringen na gelopen allemaal goed