11 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 22-11-2009 21:34
[141956]ik het kanaal 2 bij instrumenten al op 0 gezet maar vraagt nog altijd achter service weet iemand hoe dit werkt