Geplaatst: 23-11-2009 21:01
[142023]Auto heeft ong. 4a5 mm speling op het stuur.
Bij lagere snelheden is dit geen probleem, echter
op de snelweg moet je constant bijsturen.
Zijn er revisiesetjes voor het stuurhuis in de handel
of word het een nieuw stuurhuis??
Kmstand is 202000.
Bvd, grtz, Pascal