Geplaatst: 30-11-2009 15:45
[142451]Hi Mannen,
Ik heb waterlekkage probleem met een volkswagen Passat station nieuw type.
Vorige jaar alles drooggemaakt stoelen eruit dashbord kastje paravan ect toen nergens een lekage kunnen ontdekken.
Het is een jaar drooggebleven maar als het zo ontzettend hard regend als afgelopen weken komt het toch ergens binnen.
Iemand dit al eens meegemaakt ?
openning onder in de deuren lijken open.
Gr Jeroen