Geplaatst: 01-12-2009 19:30
[142547]Goedendag,
Deze Passat heeft 2 jaar(!) stilgestaan. Hij start wel (met opgeladen accu) maar slaat niet aan.
Het lijkt op een brandstofprobleem. Ik kreeg tijdens het starten geen brandstof uit de leiding naar de injector.
Ikzelf dacht aan brandstoffilter of brandstofpomp? Iemand anders enige suggestie?
Met vriendelijke groet,
Yoram Kunkels