Geplaatst: 03-03-2009 11:49
Hallo,
Wat een wartaal is dit voor mij...:-S (ben niet blond,maar een vrouw,bloos)
Ik heb een 530I uit 2001,en gisteren ging het ABS lampje branden,en nog een ander eng lampje,even later zag ik dat de snelheidsmeter het ook niet meer deed...Naar de (plaatselijke)garage;die zegt"zal wel een behoorlijk defect in de electronica zitten :-S en voor vrijdag een afspraak gemaakt.
Nu weet ik niet of het gevaarlijk is om hiermee te blijven rijden??En,ik ben bang dat deze garage mij een gepeperde rekening gaat geven..
Iemand advies voor me???HELP!!