Euvel met mijn Automaat

1 reactie

Opgelost

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Peerke040

Lid sinds: 21-04-2008

Bijdragen: 2

Geplaatst: 21-04-2008 14:08

In bezit van een Cordoba uit '96 1.8 GLXi.


Bij optrekken houd de motor in en "knalt"   ineenkeer naar voren, en dit wil ook nog wel eens gebeuren tussen de 1e en 2e versnelling. Dit doet ie niet continue maar af en toe


Auto inmiddels naar de Seat dealer gebracht, maar tot op heden nog geen oplossing..


Wat kan het zijn of waar kan het aan liggen?


Alvast bedankt


Peter