Geplaatst: 21-04-2008 14:08
In bezit van een Cordoba uit '96 1.8 GLXi.
Bij optrekken houd de motor in en "knalt" ineenkeer naar voren, en dit wil ook nog wel eens gebeuren tussen de 1e en 2e versnelling. Dit doet ie niet continue maar af en toe
Auto inmiddels naar de Seat dealer gebracht, maar tot op heden nog geen oplossing..
Wat kan het zijn of waar kan het aan liggen?
Alvast bedankt
Peter