Geplaatst: 31-10-2009 18:23
[140375]Gooi even een ander probleem van mijn auto in de groep.
Ik heb vroeger een Accord (met F20.. motor) gehad uit 1990 die op het laatste een licht lekkende koppakking had, waardoor ik minimaal olie in de koelvloeistof kreeg en olielekkage rechts naast de distributiedeksel.
Nu bezit ik een Prelude met een B20 motor, heeft er iemand ervaring mee dat deze ook kan lekken aan de koppakking op de plaats van het oliekanaal (dus rechts aan de motor naast de distributie, boven de waterpomp).
Ben zelf automonteur maar dit ding ligt zo vol onder de motorkap dat ik dat niet helemaal met zekerheid kan zeggen.