Geplaatst: 15-06-2008 13:18
als ik de auto start hoor je een zoemtoon van een paar seconde dat is normaal brandstofpomp cq ecu maar nu blijft die zoemtoon zeker 5 minuten duren was eerder nooit de auto loopt verder normaal mijn vraag of iemand dit ook al eens gehad met zijn auto
mvg jan