Geplaatst: 18-11-2009 19:45
[141671]De remlichten gaan soms spontaan branden en de esp gaat dan ook in de storing.
De fouten in de ESP 1.14 c1022 can mot.st app. c1024 can transmissi. c1200 Remlichtschakelaar.
Heb inmiddels remlichtschakelaar vervangen maar geen resultaat.
De storing van de remlichtschakelaar zit ook in motormanegement.
Vooral als je hem op contact zet gaat hij vaak in deze storing.
Is er iemand met een wijze raad???
Groeten Yordi.