airmatic faalt na opheffen op hefbrug

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
S-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
320cdi
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-11-2009 10:55

[141701]Ik heb deze auto opgenomen op de tweepalen hefbrug en sindsdien blijft hij rechtsvoor gewwoon doorgezakt. De airmatic is te laag zegt hij. Als ik opnieuw opstart en de knop van de hoogteregeling indruk geeft hij aan dat het voertuig omhoog gaat maar er gebeurt gewoon niets. Is nochtans niet de eerste keer dat auto opgehoffen worden (auto heeft 100000 km)