Geplaatst: 19-11-2009 10:55
[141701]Ik heb deze auto opgenomen op de tweepalen hefbrug en sindsdien blijft hij rechtsvoor gewwoon doorgezakt. De airmatic is te laag zegt hij. Als ik opnieuw opstart en de knop van de hoogteregeling indruk geeft hij aan dat het voertuig omhoog gaat maar er gebeurt gewoon niets. Is nochtans niet de eerste keer dat auto opgehoffen worden (auto heeft 100000 km)