Geplaatst: 20-11-2009 22:50
[141815]Op een hobbelige weg knipperen de dimlichten 's avonds. Soms vallen ze effe weg en floepen dan weer aan. Soms gaan de grootlichten ook spontaan aan.
KLant hoort dan relais tikken onder stuur. Navraag bij dealer leert mij (effectief) dat er vier relais zijn. Klant wil dat ik die 4 stuks vervangen, maar voor mij komt dit euvel van ergens anders.
Iemand hiermee ervaring reeds gehad? Voor mij is het de bediening aan het stuur, maar dealer meent dat het een gekend euvel is en dat de bedrading moet gecontroleerd worden.