Geplaatst: 23-11-2009 23:44
[142040]Hallo.
Ik heb hier een ford staan die niet wil aanslaan.
De brandstofpomp loopt wel en vonk heb ik ook.
Alleen de inspuiters krijgen geen signaal van de ECU.
Als ik er een inspuiter aanstuur met een plussignaal wil hij al aanspringen.
Wie weet er wat?