Geplaatst: 05-12-2009 10:56
[142808]Bij deze mercedes gaat de koudestart moeilijk, ik krijg geen spanning op het koudstartventiel.
Op verschillende topics wordt gesproken over overspanningsrelais en zekeringen als oorzaak.
Wie weet meetwaarden of een internetsite met gegevens
Met vr. gr.
Gerard.