Geplaatst: 04-12-2009 18:32
[142765]probleem auto trekt niet meer
zwarte rook uit de uitlaat!vacuum slangen gecontroleerd!turbo ook gecontroleerd!we hebben de luchtmassa meter v.v. is toen wel iets beter geworden!het is net of de turbo hem niet op pakt!
storingen uit gelezen! alleen luchtmassa meter!en egr foutcode egr toen gereinigd!helpt niks
iemand een idee!