zwarte rook

6 reacties

Merk
Renault
Model
Vel Satis
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2 dci
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-12-2009 18:32

[142765]probleem auto trekt niet meer

zwarte rook uit de uitlaat!vacuum slangen gecontroleerd!turbo ook gecontroleerd!we hebben de luchtmassa meter v.v. is toen wel iets beter geworden!het is net of de turbo hem niet op pakt!

storingen uit gelezen! alleen luchtmassa meter!en egr foutcode egr toen gereinigd!helpt niks

iemand een idee!