Geplaatst: 02-12-2009 10:34
[142595]heb hier een twingo staan die goed start maar onder het rijden erg inhoud vooral in de 3 4 5 versnelling
trap ik de koppeling in dan kun je volop gas geven
brandstoff verv
verdelerkap en rotor
3 maand geleden de koppakking verv
wie weet er wat op