Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

bijkerk

Lid sinds: 15-05-2008

Bijdragen: 42

Geplaatst: 20-05-2009 17:19

Hoi, hartelijk dank voor je reactie. Multiriemspanner is inderdaad te slap geworden. Morgen ga ik de auto weer opbouwen en denk dan wel dat het probleem verholpen is.


Nogmaal erg bedankt.


M.v.g. Erik