Geplaatst: 18-05-2009 17:16
Meet de spanning van de spanrol, is deze nog binnen de norm? Bij te geringe spanning slipt de Ass.riem op de krukaspoelie en verbrand het zaakje beslist. Het knappen van de riem komt niet door te grote spanning maar door oververhitting door slip. SUC6