Geplaatst: 05-12-2009 13:12
[142818]Als er op de snelweg gereden wordt, en je remt af schakelt deze erg zwaar terug van 5 naar 4 en van 4 naar 3 (klant klaagt ook over de 2de).
Maar als je rustig rijd, dus eigenlijk zonder remmen terugschakelt is er niks aan de hand.
Motorstuenen gecontroleerd lijken goed, zijn niet gescheurd.
schakelstangen vertonen geen speling, alleen de dikke kogel heeft speling ( maar dat is haast standaar)
Versnellingsbak al 2 keer verversd, er zit nu ATF olie in.
Maar nog geen beter resultaat.
Wie o wie weet wat dit is??
mvg E. Hoeksma