Geplaatst: 06-10-2008 17:37
Ik heb een suzuki swift 1.3 het probleem is als je lang dezelfde snelheid rijd bijvoorbeeld 80-100 dan gaat het motorlampje branden en als je dan weer effe 120 rijd gaat die uit.
Kan iemand me helpen.?
Heb nog een probleem 's ochtends trekt die niet lekker weg. hoop inhouden. alles nagekeken maar niks gevonden toen het nog warm weer was waren er geen problemen.
Alvast bedankt.