Geplaatst: 14-04-2010 18:31
[153472]Deze volvo loopt goed alleen tijdens stationair lopen lijkt het een 4 cilinder te worden.
Foutcode 3502 is de code die opgeslagen wordt.
Bosch testkast geeft aan overslagherkenning.
Met de bosch testkast kunnen we geen fouten ontdekken bij metingen.
Wij hebben een lektest gedaan en de motor is 100 % in orde.
bougies vervangen.
Als we een injector of een bobine stekker los trekken lijkt of we de cilinder gevonden hebben, maar als we dan een andere bobine of injector lostrekken reageerd hij hetzelfde.
Het lijkt er op dat hij het alleen doet als de motor goed warm is.
De motor kan zo maar ineens goed lopen en dan weer slecht.
Bij een 4 gasmeting meten we een hoog zuurstof en onverbrande gassen laag.
De lambdasensor geeft aan dat het mengsel arm is.
Onverbrande gassen laag, dus geen slechte verbranding.
Hoog zuurstof zou je denken slechte benzine of lage benzine druk, maar de auto loopt als een speer tijdens rijden.
Benzine ruikt ook in orde.