Geplaatst: 13-04-2010 16:30
[153402]auto gaat in 3e versnelling boven 3000 in noodloop 'begint te stotteren en te roken'
geeft foutcode 462D turbodrukregeling regelgrens overschreden.
heeft in afgelopen jaar aan onderdelen al 2 x een brandstofpomp 2 x een cilinderkop een turbo en een turbodrukregelventiel opgegeten.
iemand een idee wat er nu weer overleden is mijn dank is alvast groot