Geplaatst: 15-04-2010 0:15
[153503]Deze wagen trekt niet meer als de lamp van het motormanagment brandt. (gaat in noodloop) Opgegeven fout, P0245 drukomzetter turboregeling (regelafwijking).
De elektroklep van de turbo aansturing is al vervangen maar het probleem is gebleven. Het inlaatsysteem gecontroleert op lekken en scheuren maar die ziet er ook allemaal ok uit.
Soms moet er een lange afstand gereden worden en soms heb je het op 10 km 2 keer voor hij in noodloop gaat.
Wie weet raad