Geplaatst: 14-12-2008 12:40
hallo,mijn alfa staat stil.routemobil langsgekomen en zeiden krijgen geen brandstof.nu kan die pomp kapot zijn natuurlijk..maar er zit sinds een tijdje ook kortsluiting in div. lampjes ,kan het zijn dat door bv een simpele kortsluiting de brandstofpomp niet meer werkt?of weet iemand misschien of dit kwaaltje vaker voorkomt..of....mvg rowanm