Traag

7 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

ixxie

Lid sinds: 04-03-2008

Bijdragen: 86

Geplaatst: 02-04-2008 20:53

Ik ervaar het forum soms als ontzettend traag, kan hier niet iets aan gedaan worden?