4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-04-2010 19:15
Beste V W profs ,de motor loopt stationair tussen de 800 en 1400 t/m ,soms gewoon 800 t/m.het is een spi en ik heb inmiddels begrepen dat dit probleem vaak voor komt,maar wat kan de oplossing zijn ,groet Leo