Geplaatst: 12-09-2008 14:09
Bij een lpg vtg. worden de injectoren onderbroken door het stuurapp. van de gasinst.
heb al verschillende keren meegemaakt dat daar het probleem lag. ope benzine bleef er dan 1 injector onderbroken. Je moet dus voor de "onderbreking" controleren of je daar wel sturing hebt vanuit het motorstuurapp..