Geplaatst: 07-11-2009 11:34
[140831]Ik heb hier een combo die geen vermogen heeft.Hij reageerde eerst ook slecht op gas geven maar we hebben toen een zekering vervangen die kapot was en toen was dit verholpen.nu als we het brandstoffilter hebben los gehad of de brandstofleidingen,dan hebben een paar kilometer weer vermogen en dan lijkt het net of je ineens geen turbodruk meer hebt(zo voelt het , zit geen turbo in).hebben het filter al doorgelust en nog niets.