Geplaatst: 27-12-2009 12:02
[144362]Hallo
ik heb hier een mercedes 190E 3.0 6 cilinder auto is onder normaal rijden goed, maar wanneer ik vol vermogen vraag. Dan houdt de auto in wil ie niet goed vooruit... Nu twijfel ik aan de brandstofpomp of de spinnekop..?
iemand ervaring mee??