Mercedes houdt in..

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
3.0
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-12-2009 12:02

[144362]Hallo

ik heb hier een mercedes 190E 3.0 6 cilinder auto is onder normaal rijden goed, maar wanneer ik vol vermogen vraag. Dan houdt de auto in wil ie niet goed vooruit... Nu twijfel ik aan de brandstofpomp of de spinnekop..?

iemand ervaring mee??