Bora 2.0 Loop slecht op LPG

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Bora
Type
Onderwerp
Motorcode
2000
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
LPG

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-01-2010 16:22

[144974]Hallo

ik heb een Bora 2.0 1999 APK-motor met volgende probleem:

Wanner hij stationeer loopt dan gaat hij na 3 a 4 minuten even heel slecht lopen (stotteren) to dat hij wil afslaan en wanner hij dan rond 200 toeren komt krijg hij meer mengsel ofzo en gaat hij weer voor 4 mintuten goed lopen en dat herhaald hij constant.

En als je mee rijdt gaat hij stotteren en schakel over naar benzine. wanner ik de LPG systeem uitlees krijg ik geen foute codes.

weet iemand wat hiermee aan de hand is graag uw reacties.

en alvast bedank voor uw reacties.