6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-01-2010 0:52
[145458]Hoi,
ik ben bezig met een ombouw van 1.6 td JX naar 1.9 td AAZ.
weet iemand of de brandstofpomp van de JX op de AAZ motor gebruikt kan worden?
mvg, Hans