Geplaatst: 07-03-2009 12:54
hallo allen
ik heb van een golf 1.6 16v de distributie vervangen,en sinsdien reageert de auto slecht op het gas bij laag toeren,hij hangt niet lekker aan het gas,net of hij te laat staat.
kan er iets verlopen zijn????
wie o wie weet het.