Te hoog stationair bij koude motor

3 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Golf III
Onderwerp
Motor
Motorcode
ABS- motor, 1.8 i
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

hdj

Lid sinds: 24-11-2007

Bijdragen: 76

Geplaatst: 06-02-2008 17:13

heeft de wagen geen luchtlek in een van zijn vacuum/onderdruk slangen?


wat nog wel eens voor dergelijke problemen wil zorgen is een scheur in de vacuumslang van de rembekrachtiger.


ik zou zeggen, controleer deze eens en heb je de gasklep al eens opnieuw ingeleerd (als dit al gaat bij deze wagens) en klopt de temperatuur van de wagen wel met een reeele schatting van de temp?! hij kan wel mooi oplopen.. maar als hij er een flink stuk naast zit heb je er nog niets aan natuurlijk..


heeft deze wagen trouwens niet meerdere sensoren?


mvg