Geplaatst: 16-01-2010 18:32
[146040]Heeft er iemand ervaring met het vervangen van de gloeibougies bij een fiat ulysse? Voor zover ik kan zien zal de uitlaatcollector weggenomen moeten worden. Volgens mij kan dit enkel als het subframe van de wielophanging weggenomen is.